وینکل

ساخت وبلاگ

توضیحات پدال دست و پا فیزیوتراپی

  • مناسب برای بیماران و سالمندان
  • استفاده از این دستگاه به بیمارانی که از دردهای مفصلی خصوصا در ناحیه زانو رنج می برند پیشنهاد می شود
  • همچنین افراد ناتوان می توانند به صورت نشسته یا خوابیده از آن استفاده نمایند
  • جهت چرخش پدال مکانیکی به صورت ساعتگرد و پادساعتگرد
  • دارای اهرم تنظیم کننده جهت تنظیم سرعت حرکت دستگاه
  •  با تمرین های مداوم جریان خون افزایش یافته و موجب کاهش تدریجی وزن خواهد شد

سایر توضیحات پدال دست و پا فیزیوتراپی

  • با پدال مکانیکی فیزیوتراپی شما می توانید در حداقل زمان ممکن و حتی به موازات امور روزمره خود به تمرین های عضلانی پرداخته و حرکات تمرینی نقطه ای را جهت تقویت عضلات و مفاصل دست و پا انجام دهید.
  • پایداری این پدال به افرادی که به علت بیماری، کنترل عضلانی کمتری دارند، پیشنهاد ویژه می شود.
  • استحکام، دوام و قابلیت تنظیم از مزایای بارز این دستگاه ورزشی بوده و به واسطه اهرم تنظیم کننده می توان میزان سرعت چرخش پدال را متناسب با نیروی مورد نیاز جهت فشار حداکثری به ناحیه مورد نیاز تنظیم نمایید.
  • پدال مکانیکی دست و پا به وسیله پایه های پلاستیکی فیکس شده و لغزندگی ناشی از کار با آن را کاملا مهار می کند

امروزه فعالیت های ما به گونه ای شده است که به علت شرایط شغلی ممکن است ناچار باشیم ساعت ها پشت میز بنشینیم. مدت طولانی نشستن بر روی صندلی، ممکن است وضعیت سلامت ما را به خطر بیاندازد. از سویی هر چند وقت یکبار بلند شدن و انجام حرکت کششی، تمرکز کاری را از ما گرفته و یا آنچنان درگیر کار می شویم که ساعت ها بر روی صندلی در یک وضعیت ثابت می نشینیم. در این مورد وینکل به شما استفاده از پدال های برقی یا مکانیکی را پیشنهاد می کنیم تا با یک تیر چند نشان بزنید. درواقع هم پدال بزنید و هم به کار خود برسید.

پدال های مکانیکی در واقع مینی بایک های کوچکی هستند که رکاب های آن با نیروی فرد به گردش در می آید.

پدال مکانیکی «ATMED» این قابلیت را داشته تا فرد بتواند به صورت نشسته یا خوابیده، پاهای خود را روی آن گذاشته و همزمان که رکاب می زند به کار دیگری مانند مطالعه، کار با لپتاب و … مشغول باشد. ATMED این امکان را به کاربر داده تا ضمن استفاده از آن به عنوان مینی بایک، با استفاده از وسیله ای که مجهز به سنسور است، از میزان دور بر دقیقه، میزان کالری مصرف شده و مدت زمان استفاده نیز باخبر گردد.  بر روی این وسیله یک دکمه ی MOOD قرار دارد که با فشاردادن آن می توانید از کالری سنج، زمان سنج و میزان دور بر دقیقه نیز مطلع شوید. این وسیله با صفحه ی دیجیتالی خوانا، تنها با یک عدد باتری نیم قلم کار می کند. پایه های مینی بایک «ATMED» به گونه ای طراحی شده است که از سرخوردن، جلو و عقب رفتن آن در طول پدال زدن جلوگیری می کند. پیچی که بر روی این محصول قرار دارد، سرعت حرکت پدال را بنا به دلخواه شما تغییر داده می توانید با چرخاندن آن، سرعت پدال ها را کند یا تند کنید. ویژگی منحصر بفرد این پدال، قابلیت تاشو بودن آن است که فضای کمی را اشغال می کند.

مینی بایک ATMED را می توان همچنین برای افراد سالمند و کم توان که توانایی گردش پدال های آن را دارند نیز استفاده کرد. در نتیجه مینی بایک به عنوان ورزشی برای آن ها، از کرختی بدن و جمع شدن خون در پاهای عزیزان شما جلوگیری کرده و گردش خون را در ناحیه پاها افزایش می دهد. همچنین با قرار دادن پدال بر روی میز می توان از آن برای حرکت و افزایش دامنه ی حرکت دست ها نیز بهره گرفت.

پدال مکانیکی، مینی‌بایک کوچکی است که جهت افزایش قدرت دست و پا طراحی شده است. همچنین جهت بازتوانی و توانبخشی افراد ناتوان مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوع مکانیکی این محصول که با نیروی کاربر شروع به کار می‌کند به دو صورت ایستاده و نشسته قابل استفاده می‌باشد. پدال مکانیکی دست و پا مد اسکای سبک و قابل حمل بوده و می‌توانید آن را در سفر یا تعطیلات با خود حمل کرده و یا در محل کار از آن استفاده کنید.

بر روی پدال این مینی بایک، بند قابل تنظیمی قرار گرفته است که دو برای تنظیم تنگ و گشاد کردن بند، دو جایگاه قابل تنظیم داردیک پیچ چرخان بر روی پدال قرار دارد که می‌توانید به کمک آن سرعت حرکت پدال را تنظیم کنید و چرخش آن را آهسته یا سریع‌تر کنید. به این نحو که با چرخاندن پیچ، مشاهده می‌کنید که سرعت پدال زدن شما تغییر جزیی می‌کند. در حالت نشسته یا خوابیده می‌توانید برای گردش دست و پا استفاده کنید فقط هرگز نباید از آن در حالت ایستاده استفاده کنید. پایه‌های پدال دارای محلی برای باز و بسته کردن بوده که به این ترتیب پدال جمع و جور شده و حمل آن راحت‌تر می‌شود. پایه‌ها بر روی چهار لاستیک محافظ قرار گرفته که از سر خوردن پدال بر روی زمین در حین استفاده جلوگیری می‌کند.

راهکار توصیه شده برای بیماران و سالمندانی که به دلیل ضعف و ناتوانی عضلات دست و پا قادر به رفتن به مطب فیزیوتراپی نمی باشند و یا اینکه به دلیل هزینه های بالای فیزیوتراپی از رفتن به مطب سر باز می زنند ،تهیه ابزار فیزیوتراپی خانگی و انجام امور فیزیوتراپی در منزل می باشد . از جمله این ابزار فیزیوتراپی خانگی می توان به انواع ماساژور ، تنس های فیزیوتراپی دو کانال و چهار کاناله و همچنین پدال های برقی و دستی فیزیوتراپی جهت تقویت عضلات دست و پا نام برد . ما در این مقال به معرفی پدال چرخشی فیزیوتراپی دست و پا اتومات ساخت شرکت  manoli  می پردازیم . این پدال برقی دارای قابلیت های منحصر به فردی می باشد که استفاده از آن را برای کاربران مختلف با توانایی های گوناگون امکان پذیر می سازد . از جمله این قابلیت های امکان تنظیم سرعت 12 گانه می باشد که این امکان رابرای شما فراهم می آورد تا بتوانید متناسب به قدرت عضلانی خود ، سرعت چرخش پدال چرخشی فیزیوتراپی دست و پا اتومات را تنظیم کرده و به تقویت و بازسازی ماهیچه های دست و پای خود کمک کنید . همچنین شما می توانید حرکت چرخشی پدال مخصوص فیزیوتراپی را در دو حالت حرکت به طرف جلو و حرکت به طرف عقب تنظیم کرده و به تقویت عضلات خود کمک کنید . پدال چرخشی فیزیوتراپی دست و پا اتومات manoli  یک دوچرخه بسیار کوچک می باشد که می توانید آن را در حالات متفاوت مورد استفاده قرار دهید  . اولین حالت بدین گونه است که شخص باید بر روی صندلی بنشیند سپس دستگاه پدال برقی را بر روی زمین قرار داده و از دستگاه استفاده کند. در حالت دوم شخص می تواند بر روی زمین نشسته و دستگاه را در مقابل خود قرار داده و از آن استفاده کند . این دو حالت را می توانید برای تقویت عضلات پا و همچنین تقویت عضلات دست استفاده کرد . شما می توانید تمام فاکتور های انجام شده را بر روی مانیتور دیجیتال پدال برقی فیزیوتراپی مشاهده کنید . فاکتور هایی از قبیل سرعت ، مدت زمان کارکرد ، میزان مسافت طی شده و مقدار کالری مصرف شده ، این فاکتورها می تواند  به شما و یا شخص فیزیوتراپیست کمک کند تا روند تقویت عضلات خود را کنترل کتید .

وینکل...
ما را در سایت وینکل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وینکل winkel بازدید : 197 تاريخ : يکشنبه 16 آذر 1399 ساعت: 19:17